Skupno število ogledov strani

sobota, 12. februar 2011

ŽIVLJENJEPIS KLAUDIJE VREČIČ




Sem Klaudija Vrečič rojena 11. 12. 1993 v Murski Soboti, natančneje v Rakičanu. Z družino stanujem v Dankovcih.
Osnovno šolo sem obiskovala najprej na podružnični šoli v Mačkovcih, nato pa še v Puconcih. Po končani osnovni šoli sem se odločila, da bom šolanje nadaljevala na ekonomski šoli Murska Sobota, smer ekonomski tehnik.
Že kot majhen otrok sem rada pela. Pela sem v šolskem in cerkvenem pevskem zboru, vendar sem morala cerkveni pevski zbor zaradi drugih obveznosti zapustiti. V 9. razredu sem začela obiskovati glasbeno šolo solo petja, katero še vedno z veseljem obiskujem, saj je moja velika želja, da se naučim pravilnega petja. Že 3-krat sem se udeležila pevskega tekmovanja, ki je potekalo v naši občini in tako sem postala  "Naj mladi pevski talent občine Puconci" -  za leto 2006, 2007 in 2008. Sodelujem tudi pri folklorni skupini Moščanci, kjer pojem in pa tudi plešem.
Postala pa sem tudi članica KO BZV NOB Puconci, kjer pojem partizanske in druge pesmi.
Moji cilji za prihodnost so uspešno končati srednjo šolo in nadaljevati študij, močno pa si želim, da bi uspela tudi na glasbenem področju, kajti glasba je zame nekaj posebnega, nekaj kar me osrečuje in ob kateri res uživam.
Klaudija Vrečič
Klaudija Vrečič nas je prisrčno presenetila:
Izdala je svojo prvo skladbo  "Ne bodi kot drugi." (avdio)

Pozdrav,
sporočam vam, da sem izdala svojo prvo skladbo z naslovom Ne bodi kot drugi. Pesem lahko slišite na youtube - Klaudija Vrečič drugače pa je pesem že tudi na različnih radijskih postajah.

LP, Klaudija



Klaudija se je na naši spletni strani prvič pojavila 3.julija 2010 in sicer nam je skupaj

s Sečko Štefanom zapela. Takrat je imelo naše društvo piknik na Vaneči.

Fotografije so izpred "Borčevsko mladinskega doma".

Obenem je bila tudi to

prva objava našega društva na spletni strani. Iste slike bomo videli tudi tu: