Skupno število ogledov strani

sobota, 3. julij 2010

3.julij 2010 piknik na Vaneči

Z moje strani ne bom mnogo pisal o samem društvu in današnjem srečanju.
To nalogo bo opravil predsednik
društva gospod Časar Jože. Jaz pa bom povedal kaj predstavljajo slike.
Če na sliko kliknete jo povečate, pritisnite F11 in slika bo čez cel zaslon.


Ovekovečeno je tudi novo vodstvo.

Ker sem fotografiral nlsem pri novem vodstvu na sliki. Dodal jo
bom naknadno.

Morali
boste priznati, da je zaradi njenega lepega petja




Klaudija Vrečič iz Dankovec zasluženo 3 x na sliki.

Še dve sliki obstajata, skozi fotoaparat sem

enkrat pogledal s
severa,


.

enkrat pa z juga
.


Pogostili so nas gostinci iz Bakovec (Čobi),

katerih hčerka je najmlajša članica našega društva in je doma iz Bakovec, ime pa ji je Meolic Alija.


Trudil sem se!
Franc Lanjšček

Feri


Če kliknete na Feri pa boste v Wikipediji.